Szczęśliwy traf

Jakiś czas temu wzięłam sobie udział w rozdaniu. Kolejnym z wielu i jak zwykle, bez większych nadziei. A tu się okazało, że jednak zostałam wylosowana! Co mnie ogromnie cieszy :)
A wygrałam tutaj ;)



W sumie już straciłam trochę nadzieję na to, że błyskotki się pojawią, ale oto dwa dni temu przyszła mała paczuszka ze śliczną zawartością.


Pierścionek z różą jest wykonany w całości z blachy i posiada regulowaną obrączkę, więc pasuje na każdą łapkę. Kwiatek przy koralach jest odpinany, co mi bardzo odpowiada, ponieważ on mi najmniej przypadł do gustu. Podejrzewam, że to transport sprawił, że stał się taki lekko wymięty. Ale mam też pomysł jak go postawić na nogi, może za jakiś czas pokażę.


Zestaw całkiem przyjemny no i jak wiadomo - miło jest coś dostać :) Ładnie wygląda z brązami, ciemnymi zieleniami i szarościami.
A sponsorem rozdania był sklep internetowy E-ribbon :)


A na koniec ślicznotka, którą przywiózł mi wczoraj mój M. :)