Pędzle Joursna

Ostatnio odkrywam uroki tanich chińskich wyrobów, które całymi tonami pokrywają e-bay.com. Czuję się tam trochę jak w stacjonarnym chińskim sklepie - mnóstwo śmieci, ale jak dobrze poszperać, można odnaleźć prawdziwe perełki ;)

Tym razem trafiłam na interesujący obiekt z polecenia. Po obejrzeniu filmu Baby Jane Hudson zainteresowałam się chińskimi odpowiednikami pędzli Real Techniques o nazwie Joursna. Na oryginalne pędzle byłoby mi szkoda, ale cena tych chińskich była całkiem do przyjęcia. Więc wybrałam, wpłaciłam i poczekałam dwa tygodnie. Przyszła do mnie bąbelkowa koperta a w niej takie urocze zawiniątko:


A w tym ładnym woreczku, pędzel do pudru:




Kupiłam go za ok. 8 zł. Włosie ma bardzo miękkie i bardzo przyjemnie się nim pracuje. Ładnie wtapia się nim puder w twarz. W tej serii są jedynie pędzle do twarzy. Ja potrzebowałam tylko takiego do pudru i sprawdza się bardzo dobrze :)

Ja to jednak pozostanę na zawsze maniaczką china-shopów i second-handów :D