Porządne oczyszczanie

Cera problematyczna i kapryśna ma specjalne wymagania. Ciągle usiłuję im sprostać, więc wypróbowuję coraz to nowsze środki. Dzisiaj jeden z bardziej skutecznych ;)

Zwykle do zmywania makijażu i mycia twarzy używam mleczek. Jednak kiedy dostałam do wypróbowania żel Nivea Aqua Effect, bardzo się ucieszyłam, gdyż od dawna szukałam czegoś bardziej zdecydowanego w oczyszczaniu. I nie zawiodłam się ;)




Przyznaję, że podchodziłam do niego z dużą rezerwą. Pierwszą rzeczą, która mnie mile zaskoczyła, było niesamowicie szybkie i łatwe zmywanie makijażu. Co więcej - nie szczypie w oczy, co mnie bardzo cieszy ;). Wady jakie widzę to przede wszystkim zbyt rzadka konsystencja i opakowanie które powoduje, że łatwo jest produkt rozlać.



Jestem bardzo zadowolona z jego działania. Doskonale oczyszcza cerę i wyraźnie poprawił kondycję mojej twarzy. Po raz pierwszy od dawna doceniłam porządne oczyszczanie. Jak na cenę ok. 13 zł za 150 ml jest nieźle ;)