Przysłowia różnych narodów

Szukając paru rzeczy do kolejnego projektu, przeglądałam przysłowia z różnych zakątków świata. I znalazłam kilka interesujących ;)



"Najwięcej czasu ma człowiek, który niczego na później nie odkłada."
Przysłowie chińskie
Powinnam to sobie wytatuować. Na czole.

"Dziewczęta są do oglądania, a nie do słuchania."
Przysłowie angielskie
Czy ktoś mnie może oświecić, czy to się sprawdza w Anglii?

"Kobieta kocha jeden dzień, a nienawidzi przez czterdzieści."
Przysłowie arabskie
Nie, no gdzież tam!

"Kobieta zrobi z niczego kapelusz, sałatkę i scenę małżeńską."
Przysłowie francuskie 

Klasyka.

"Mężczyzna uważa, że wie, ale kobieta wie lepiej."
Przysłowie chińskie 

Jeszcze jedno chińskie. Bo to taki mądry, prawdomówny naród.

"Gdyby głupota bolała, zewsząd rozlegałyby się jęki."
Przysłowie hiszpańskie 

Tak bardzo.

"Wiek nie chroni przed głupotą."
Przysłowie niemieckie 

Z takim transparentem będę jeździła autobusem o 7:28 rano, razem z wszystkimi Paniami w moherach.

"Chcesz być spokojny – bądź głuchy."
Przysłowie ormiańskie 

Nawet mi się sprawdziło ostatnio. Blokowanie na fejsie to wbrew pozorom bardzo dobra funkcja.

"Brzuch to okropny niewdzięcznik - bardzo szybko zapomina o tym, co mu już daliśmy."
Przysłowie rosyjskie
 
I uwielbia się odzywać tuż przed północą.

Gdy plujesz w górę, zasłoń twarz.
Przysłowie żydowskie 

To trochę jak z tym sikaniem pod wiatr.

Wrzasku wiele, ale bawełny mało – powiedział diabeł, strzygąc kota.
Przysłowie fińskie

Moje ulubione. Made my evening.