Napisy i inne grafiki

Nie jestem jakoś przesadnie zainteresowana wystrojem wnętrz, ale wobec zmian które nadchodzą siłą rzeczy przeglądam coraz więcej materiałów z tej tematyki. A zaczęło się od grafik słownych...




Owszem, jest to część wiodącego trendu w ciągu ostatnich kilku lat. Napisy pojawiają się w bardzo różnych formach. Jednakże nic nie poradzę na to, że ta moda po prostu do mnie trafia. Z moją naturą wzrokowca, dobrze dobrany tekst potrafi być dla mnie motywujący oraz inspirujący, co z resztą doskonale widać po moich motywach miesiąca.

Z resztą, od dawna mam swoje ulubione inskrypcje:


Jak już wspomniałam, sporo uwagi poświęcam ostatnio wnętrzarskim stronom i wynikom wyszukiwania. Naszło mnie zdecydowanie na bardziej wielkoformatowe elementy wnętrza. Zapewne dlatego, że mam nadzieję niedługo mieszkać na nieco większej przestrzeni niż obecne 9m2 :)

A inspiracji jest sporo!








Natomiast z tego typu dekoracjami jeszcze trochę poczekam. Uważam że drukowanie plakatów czy innych wielkoformatowych grafik najlepiej zlecić profesjonalistom. Dlatego pewnie poszukam jakiejś dobrej drukarni specjalizującej się w tego typu pracach i dodatkowo oferującej druk etykiet, tak żeby upiec kilka pieczeni na jednym ogniu. Przecież nie odmówię sobie przyjemności zaprojektowania własnej grafiki :)