NYX 'Eros'

Dzisiaj zostałam obudzona przez listonosza który przyniósł mi nowy nabytek:
Przede wszystkim bardzo podoba mi się opakowanie. Jest bardzo estetyczne i według mnie ma w sobie dużo uroku. Po drugie, całkiem fajnym pomysłem jest ukazanie koloru z zewnątrz - wypadku posiadania kilku tych szminek od razu wiadomo którą chwycić.
Jest to mój pierwszy produkt tej firmy. Dużo bardziej popularne są kredki JUMBO NYX, które wiele dziewczyn traktuje jako kolorowe bazy pod cienie. Ja jednak skusiłam się na tą szminkę. Dlaczego? Głównie przez kolor. Zdjęcie ukazuje piękny, ciemnomalinowy róż. Prawda jest taka, że ten kolor tak po prostu wychodzi na zdjęciach, a w rzeczywistości jest to krwista czerwień. Co w zasadzie mi tak bardzo nie przeszkadza :) Za to pozwoli mi to przetestować te pomadki i być może skuszę się też na inne kolory, gdyż na allegro można je czasem znaleźć w bardzo korzystnych cenach - tak jak ta, którą kupiłam za 10 zł z przesyłką gratis :)