Małe marzenie - Lilou Śnieżynka

Od jakiegoś już czasu chodziła za mną bransoletka Lilou :) Czy też może w typie Lilou, ponieważ na oryginał mnie zwyczajnie nie stać. Jednak jakoś nie mogłam się do tego zabrać w żaden sposób chociaż możliwości jest sporo.
Jednocześnie od jakichś dwóch tygodni zachorowałam na motyw śnieżynki (co zresztą widać po moim blogu ;). Akcja więc była krótka. Usiadła, otworzyłam Allegro i... znalazłam ją! ^^ Konkretnie to u tej pani: Bridge-Art (jej oferta jest niesamowita! Jakbym mogła to bym chyba wszystko tam wykupiła xD). I co mnie bardzo ucieszyło, mogłam sobie wybrać kolor sznurka.

Wahałam się między błękitnym a kremowym, przy czym rzut monetą ostatecznie zadecydował o tym drugim. Zachwyca mnie to że jest lekka, a w rzeczywistości wygląda dużo lepiej niż na zdjęciach, dużo subtelniej. Ah! No i zdecydowaną zaletą jest cena! :) Wraz z przesyłką zapłaciłam 9,50 zł co stanowi jeżeli się nie mylę jakieś 10% ceny Lilou. I oczywiście - gwiazdka jest sztuczna, nie żadne srebro, sznureczek cieńszy i brakuje znaku firmowego. Tyle, że mi nigdy takie rzeczy nie przeszkadzały :) Poza tym, sprawdziłam, rzeczona firma nie ma w swojej ofercie śnieżynki ;)