Żel do oczu Flos-lek

Produkty do oczu firmy Flos-lek są już legendą :) Pozytywne odczucia wobec tych produktów ma chyba każdy. Dlatego też zapragnęłam sprawdzić to na własnej skórze - dosłownie ;).

Zdecydowałam się na wersję z rumiankiem, przeznaczoną do oczu podrażnionych makijażem, bo w zasadzie tylko takiej pielęgnacji skóra moich oczu potrzebuje :). Wiem, że niesamowite efekty daje trzymanie w lodówce. Jednak mnie zupełnie zadowala efekt trzymania w szafce w łazience ;). 
Zachwycająca jest natychmiastowa ulga. Lubię też fakt, że eliminuje wszelkie suche skórki, które czasem lubią się pojawiać w moich zewnętrznych bądź wewnętrznych kącikach :).
Generalnie rzecz biorąc nie mam zastrzeżeń ^^
Konsystencja jest bardzo przyjemna i żel jest na pewno bardzo ekonomiczny - wystarczy musnąć palcem i ta ilość wystarczy na całe oko i przestrzeń pod okiem. Mój żel jest przezroczysty o żółtawym zabarwieniu. Ciekawa też jestem jak zadziała wersja do oczu podrażnionych, którą zamierzam podrzucić mojemu M. a który nosi soczewki kontaktowe. Więc pewnie jeszcze kiedyś o tym opowiem ;)