Ulubione kolczyki

Moja alergia na nikiel nieco się ostatnio wycofała, co mnie bardzo cieszy. Mogę więc teraz od czasu do czasu założyć sobie kolczyki :). Staram się żeby bigle były srebrne bądź hipoalergiczne oraz dezynfekuję je po zdjęciu.
Poniżej kilka moich ulubionych par, których noszenie bardzo mnie cieszy :)
 Powyżej kolczyki, które dostałam :). Sama z siebie nie kupuję takowych, ewentualnie je robię. A te wszystkie powyżej otrzymałam w prezencie. Od przyjaciółek, znajomych rodziców i mamy mojego M. :)


Z kolei te powyżej są zrobione przeze mnie. Naturalnie oprócz tych malutkich wieżyczek Eiffela - te przywiozłam sobie cztery lata temu z Paryża ;). Ja po prostu uwielbiam robić biżuterię.

Jakoś tak się złożyło, że nie posiadam tak za bardzo 'wkrętek', które mogła bym pokazać. Ale myślę, że już niedługo będę mogła jedne pokazać. Najdalej za tydzień ;)