TAG: Bez czego nie zasnę, czyli co trzymam obok łóżka...

TAG dość stary, bo z kwietnia, ale bardzo mi się spodobał! :) Dlatego nie będę się zrażała upływającym czasem ;)





Zasady:

1. Napisz kto Cię otagował i opublikuj zasady zabawy.

2. Wymień rzeczy, które zawsze znajdują się obok Twojego łóżka, np na szafce nocnej. Jeśli chcesz, możesz także zamieścić zdjęcia.
3. Zaproś do zabawy 5 lub więcej innych blogerek. 



Skorzystałam z otwartego zaproszenia Nissiax83 ;)

A to jest mój stolik przy łóżku:


Stoliczek niemały, ja zdaję sobie sprawę ;) Ale po prostu potrzebuję wielu rzeczy i moje życie zwykle toczy się gdzieś w okolicach łóżka, więc to po prostu rozwiązanie praktyczne. Mój pierwszy zakupiony mebel :D Aczkolwiek jak widać, wymaga renowacji, o czym za jakiś czas ;)

Co do zawartości - najważniejsze to komputer ;) Moja kochana Beatka zawsze musi być pod ręką. Po drugie telefon i kalendarz, naturalnie w towarzystwie pióra od M. Ja nie żyję jeżeli nie planuję i nie mam porządku w czasie najbliższego tygodnia! Niezbędny jest kremik Nivea - na moją kapryśną skórę wokół ust. W tle krem Joanna czekoladowy do rąk. Wszystko fajnie, ale czekoladą to on na pewno nie pachnie... Książki, bo zdarza mi się czytać. A słuchawki żeby się odciąć od hałaśliwego świata ;) Chusteczki w razie ataku alergii i aparat w razie ataku weny twórczej. Kilka świeczek, bo wieczorem klimat to podstawa ;)!

Niby stoliczek duży, ale nie tak dużo na nim ;)
Taguję wszystkich, którzy mają ochotę na odgrzewany kotlet :D