Akcja Organizacja

Zainspirowana filmem i notką na blogu TheOleskaaa przyłączam się do konkursu i też tu coś dodam od siebie, bo nie przeczę, że potencjalna nagroda jest bardzo atrakcyjna ;)

Pokazywałam już tu kiedyś swoje stanowisko, ale było to dawno temu i nie prawda i w ogóle w innym mieszkaniu (ah te studenckie dzieje...). Teraz natomiast jest mi dużo wygodniej, ponieważ siedzę twarzą do okna codziennie rano dorysowując sobie twarz ;)


Trzymam tu wyłącznie to czego używam i bardzo się staram nie mieć niczego, co jest zbędne. Jak widać, brakującym elementem jest akrylowy stojaczek na szminki ;). Naprawdę mi go brakuje. Lustro z Ikea po prostu uwielbiam. I chociaż to bardzo popularny model i co druga dziewczyna go ma, nie zepsuje to mojego zachwytu. Pędzle trzymam w szklaneczce po wypalonej świeczce, a w małym koronkowym świeczniku mieszka sobie BeautyBlender. Wszystkie podkłady, puder, róże itp. umieściłam w kartoniku, a pod ręką lubię mieć też waciki. Skromnie dość, ale za to panuje porządek i mogę się sprawnie rano ogarnąć zanim wyjdę ;)