Herbatka z bratka

Powoli, wiosna dopadła nawet mnie ;). Dlatego wracając do domu nie mogłam oprzeć się pokusie i przygarnęłam tego przystojniaka. Poznajcie Stefana, będzie od dzisiaj ze mną mieszkał!


Stefan jest bratkiem. Uroczym ogrodowym kwiatkiem, jednorocznym, łatwo dostępnym. Kupiłam go za całe 1,80 zł :). Przy okazji opowiem kilka słów o jego bliskim kuzynie - Fiołku trójbarwnym. Jest to bardzo użyteczna roślinka, a pakowany w saszetkach jest dostępny w aptekach.
Napar, czyli taka herbatka z bratka, ma bardzo dobroczynne działanie dla naszego organizmu. Przede wszystkim oczyszcza go z toksyn i doskonale poprawia kondycję skóry. W moim przypadku nawet podwójnie, gdyż oprócz dobrego wpływu na cerę, leczy też moje zmiany alergiczne.


Bardzo lubię tę konkretną firmę, czyli PhytoPharm ponieważ każda saszetka jest pakowana osobno i szczelnie zamknięta, co powoduje, że zioła nie wietrzeją. Herbatka może i nie jest cudowna w smaku, ale taką niewielką filiżankę da się przeżyć ;). Wystarczy raz dziennie i po tygodniu widać już efekty :)