Kok typu donut - wypełniacz

Moje wędrówki po chińczykach (sklepy po 4,50 itp.) zaowocowały kolejnym znaleziskiem, które okazało się strzałem w dziesiątkę. Ładny, duży i regularny kok to ostatnio bardzo popularny rodzaj fryzury. Dla mnie to sama wygoda i pewność, że moje włosy przez cały dzień pozostaną w dobrej kondycji.



Zapłaciłam za nią 5 zł :) Z tego co wiem, w H&M kosztuje 9,99 zł. Jej przewaga nad skarpetką polega przede wszystkim na tym, że z czasem się nie deformuje i nie zmienia kształtu. Natomiast ta siateczkowa struktura powoduje, że włosy się nie przesuwają. Dodatkowo, przytrzymujące wszystko wsuwki można wbić do środka i wtedy nic go nie ruszy ;). W moim przypadku, kok metodą "zwijaną" nie ma sensu, ponieważ moje cieniowane, puszyste włosy od razu się rozsypują. Mimo tego, że korzystam z metody z owijaniem końcówek dookoła, uważam, że wygląda całkiem efektownie ;).



Bardzo mi przypadł do gustu ten kokowy trend. 
A wam :)?