DIY: Ozdobna gumka do włosów

Pochmurne, chłodne dni to dla mnie najlepsza aura "twórcza" ;). A będąc w domu mam więcej czasu i materiałów pod ręką więc znowu bawiłam się w samoróbki. Tym razem padło na gumkę do włosów.


Ostatnio często noszę włosy związane po prostu w kucyk, a taka trochę bardziej ozdobna gumka jest ciekawym dodatkiem. I jak to zwykle, odezwała się we mnie oszczędna dusza Wielkopolanki i postanowiłam zrobić taką sama.

Metoda jest banalnie prosta. Wystarczy 1,5 m muliny (ja wybrałam taką w kolorze zbliżonym do gumki), garść koralików i oczywiście gumka do włosów. Mulinę zawiązujemy w sposób pokazany poniżej, w międzyczasie nawlekając koraliki. Całość zajęła mi najwyżej pół godziny :).


Myślę że jak na coś szybkiego i prostego do zrobienia efekt jest całkiem ciekawy :). Bez problemu można ją zawiązać na włosach. Bardzo lubię gumki do włosów z BeBeauty dostępne w Rossmanie, gdzie za 4,99 dostajemy ich 10 sztuk. Dodatkową zaletą jest brak metalowego łączenia, więc gumka nie wyrywa niepotrzebnie włosów. 


Jakoś tak lubię robić sama akcesoria do włosów ;)
Wcześniej robiłam już grzebyk i spinki.
Może dlatego, że lubię bardzo swoje włosy :)