Toniki Ziaji

Nie jestem jakąś wielką fanką tonizowania skóry, ale doceniam ten typ kosmetyków jako doskonałe do przecierania twarzy rano czy używania jako rozpuszczalnika dla cieni na mokro. Mam też względem nich proste wymagania.

Interesują mnie toniki o prostym, naturalnym składzie i niskiej cenie. W moje potrzeby idealnie wpasowują się toniki z Ziaji. Koszt buteleczki wielkości 400 ml wynosi ok 6-7 zł. 



Mają całkiem niezłe składy, jak na drogeryjne wytwory. Oczywiście nie uniknie się PEGów i substancji aromatyzujących, ale jest ich stosunkowo mało i występują pod koniec składu. Natomiast zwykle na 2-3 miejscu znajduje się wyciąg z rośliny będącej głównym bohaterem toniku. Nie wysuszają skóry i doskonale nadają się do robienia kresek cieniami na mokro.

Myślę, że za te pieniądze to doskonały produkt. Ciekawią mnie jeszcze toniki z serii Ziaja Sopot i jaśminowej. Może się kiedyś skuszę ;)