DIY: Kartki z katalogu farb

Lubię wykorzystywać w nietypowy sposób rzeczy pozornie do niczego nieprzydatne. Tym razem sama byłam zaskoczona, że wcześniej nie wpadłam na to rozwiązanie, które teraz wydaje mi się oczywiste :)




Zawsze uważałam, że ręcznie wykonane kartki i prezenty mają większą wartość sentymentalną, a włożony w nie wysiłek cenię wyżej niż pieniądze wydane na gotowce.

Skoro więc pozwalał mi na to czas i umiejętności, postanowiłam powyższe kartki z gratulacjami wykonać sama. Przejrzałam Pinterest w poszukiwaniu inspiracji i zaczęłam szukać materiałów. Nic w domu mi jakoś nie pasowało, aż w końcu w ręce wpadł mi katalog reklamowy farb Dulux z zeszłego roku.




Stwierdziłam, że papier był bardzo dobrej jakości, a do tego szeroka gama kolorów. Wprost idealny do mojego pomysłu. Wystarczyło dodać kawałek wstążki, nożyczki i chwila pracy. Wszystko połączyłam klejem polimerowym (łatwy w użyciu, przezroczysty). 


Problemem były tylko życzenia w środku. Ale to już osobna historia :)