Motyw miesiąca

Lubię ładne rzeczy. Lubię się też motywować. Z powodu tych dwóch potrzeb, powstała moja mała instytucja motywu miesiąca.



Kiedyś przypadkiem trafiłam na stronę Ashley Brooke Designs. W dziale download znalazłam tapetę na sierpień. Piękne miętowe tło, inspirujący napis i obraz dostosowany do urządzeń. I zakochałam się w tym pomyśle.

Dlaczego "papuguję"?
Z dwóch powodów.

  1. Nie odpowiadała mi kolorystyka. Sierpniowa mięta była cudowna. Ale np. listopadowa zieleń już nie bardzo, była zbyt ostra. Na tego typu urządzeniach wolę kolorystykę tła, która mnie nie rozprasza i nie denerwuje. Zdecydowanie preferuję pastele.
  2. Cytaty w języku angielskim nie mają dla mnie odpowiednio dużej siły semantycznej. Nie trafiają do mnie tak dobrze jak w języku polskim. Poza tym, w moim języku jest sporo interesujących sentencji.
Zamierzam też co miesiąc tworzyć nową wersję, która będzie dostępna w zakładce "Motyw miesiąca" na górnej belce.

Ktoś się skusi?