Zastosowania podkładek pod meble

Lubię kombinować z użyciem różnych materiałów do celów niekoniecznie zgodnych z pierwotnym przeznaczeniem. Nie mogło być więc inaczej z zestawem samoprzylepnych podkładek pod meble ;)



Pierwotnie zestaw kupiła, podobnie jak każdy przeciętny klient, żeby uchronić panele w pokoju od zarysowania nogami krzesła. Mój zestaw podkładek jest z Jysk, aczkolwiek ten sam zestaw jest też w Pepco i kosztuje dużo mniej.

Kiedy już podkleiłam wszystkie meble, zaczęłam kombinować. Na pierwszy ogień poszła nowa torebka, której brakowało nóżek, na których można by ją postawić:


Oprócz podklejania mebli, podkładki wylądowały też na nóżkach statywu. Oprócz tego, że statyw nie zarysuje podłogi, stoi bardziej stabilnie:


Następnie gumowa podkładka wylądowała na ścianie. Miałam już dość uderzania klamką drzwi w ścianę. Teraz przynajmniej robię to ciszej:


Ostatnim zastosowaniem jakie na razie wykombinowałam, jest podklejanie mebli, ale po to żeby nadrobić braki w równości podłogi. Wygląda to dużo bardziej estetycznie niż złożona kartka papieru, a klej podkładki zabezpiecza ją przed wysunięciem:


A może nie wpadłam jeszcze na wszystkie możliwe zastosowania ;)?