Blogowe inspiratorki - Share Week 2018

Chcą tworzyć potrzebuję paliwa, a częścią tego co mnie na co dzień napędza są inne, niesamowite blogerki-inspiratorki, które zasługują na uznanie w ramach Share Week 2018.


Przyznam, że nad wyborem trochę się jednak zastanawiałam, a nie był on dla mnie tak oczywisty. W końcu wybór padł na trzy bardzo różne blogerki (#girlpower), z których każda pobudza we mnie zupełnie inną refleksję.
Chciałabym więc wyrazić swoje uznanie dla:

Pierwszą jest Alina Szklarska, autorka bloga DesignYourLife.pl i... wielu więcej. Oprócz jej bloga śledzę też kanał na YouTube, relacje na Insta i aktywnie udzielam się w jej grupie na Facebooku. Uwielbiam ją i jej twórczość za dawkę kreatywnej motywacji, insirującą estetykę i subtelność.


Drugą osobą jest Marta Henning. W tym wypadku śledzę głównie jej bloga, a cenię ją za szczerość, za bezpośredniość i wypowiedzi, które pobudzają mnie do krytycznego spojrzenia na samą siebie.


Ostatnią osobą, którą chciałabym wyróżnić jest Martyna Tadrowska, znana inaczej jako itysia. Pomijając fakt, że mam przyjemność znać ją osobiście, to cenię ją za niesamowitą i godną podziwu determinację, za niesamowity rozwój który mogę obserwować na co dzień i za relację bezpośrednią, którą sobie bardzo cenię.

A Ty? :) Kogo polecisz w ramach Share Week 2018?