Wykorzystana okazja

Skorzystałam z okazji jakie przede mną roztoczyły kupony w Super Pharm i nabyłam w piątek dwie rzeczy, o których już od dawna myślałam.


Wykorzystałam swój kupon na Maybelline Afinitone i dzięki temu zapłaciłam za niego 16,49 zł podczas gdy normalnie cena waha się od 25-30 zł. Mam najjaśniejszy odcień na polskim rynku 03. I jak na razie mogę powiedzieć, że bardzo ładnie wpasowuje się w moją karnację i dość długo utrzymuje. Jak większość użytkowniczek, denerwuje mnie opakowanie. Co do reszty, pewnie z czasem określę co mi pasuje a co nie :)
Drugą rzeczą jest pianka do mycia twarzy Lirene. To jest coś bajecznie zachwycającego dla mnie. Przede wszystkim, podoba mi się bardzo forma. Mycie taką bitą śmietaną twarzy jest bardzo przyjemnym doznaniem. Przy okazji ma obłędny zapach. Bardzo go lubię. Dodatkowo nie przesusza mojej skóry i nie szczypie w oczy, a radzi sobie z całym makijażem. Ciekawi mnie na jak długo wystarczy mi to 150 ml, ale mam nadzieję, że okaże się dość ekonomicznym produktem i zagości na stałe w mojej kosmetyczce :). Przy czym cena też nie jest zła - 16, 49 zł, dokładnie tyle samo co za podkład.