Ślepej kurze ziarno

Po raz kolejny tego lata udało mi się załapać trochę szczęścia i wygrać w rozdaniu, tym razem zorganizowanym przez TheOleskaa przy współpracy ze sklepem Kosmetyki z Ameryki:


Szczerze mówiąc, byłam BARDZO zaskoczona, ponieważ tym razem nie było to tylko losowanie, ponieważ TheOleskaa napisała w warunkach rozdania, że wybierze komentarze, które najbardziej jej się podobają! Tak więc wpisując swój już w ogóle straciłam nadzieję. Co dokładnie napisałam ja i inne wygrywające osoby, można przeczytać tutaj.

W moje łapki wpadła paletka trzech cieni L'Oreal Star Secret Quad Pro Green Eyes nr. 319. Ta seria jest wzorowana na słynnych kobietach i akurat ta wersja kolorystyczna ma być zainspirowana  Ayshawaryą Rai.
A tak wygląda rzeczona nagroda:


Jak widać, moja wersja jest troszeczkę inna od tej w filmiku. U mnie nie ma cienia w roli rozświetlacza. Nie ubolewam specjalnie nad tym faktem, biorąc pod uwagę opinię TheOleski wyrażoną w filmiku ;). Cieszą mnie również aplikatory, szczególnie ten w kształcie ściętego pędzelka. Baaardzo wygodne :)


Drogeria Kosmetyki z Ameryki dorzuciła również bon na darmową przesyłkę przy zakupach powyżej 100 zł. Sama co prawda pewnie za tyle nie zamówię, ale myślę, że zaproponuję znajomym dziewczynom zbiorowe zakupy ;)


Wygrałam w momencie, gdy wszystko dookoła się waliło i była to pierwsza rzecz, która rozjaśniła trochę mój tydzień. Bardzo dziękuję zarówno TheOlesce jak i Kosmetykom z Ameryki :)
A jutro postaram się pokazać, jak wykorzystałam tą paletkę ;)