Organizer idealny: Aktualizacja

Ostatni raz swoje podręczne centrum dowodzenia pokazałam jakieś pół roku temu. Od tamtego czasu zdążyłam już zrewidować swój system zarządzania czasem, a co za tym idzie, zaktualizowałam organizer. Oto on!



Przede wszystkim, sprowadziłam organizer do dwóch podstawowych stron - dziennej i tygodniowej. Z czego ta druga jest dość nowa, ale wyjątkowo dobrze się sprawdza. Testuję też cały czas kolejne strony i rozwiązania, ale dzieje się to z różnym skutkiem. Dlatego dzisiaj skupiam się na podstawowych szablonach.


Plan dnia podzieliłam na dwie kolumny - listę priorytetowych zdań i plan godzinowy. W stosunku do poprzedniego, mocno uprościłam oprawę graficzną. Dużo mi z tym lepiej.


Podstawową zaleta planu tygodnia jest przejrzystość. Rzut oka na stronę i od razu widzę, jak układają mi się zajęcia i zlecenia na dany tydzień. Jeżeli dzwoni do mnie klient, od razu też wiem, kiedy mam chwilę wolnego. Tutaj lądują wersje skrótowe, a ze szczegółami rozpisuję je na stronach dziennych.


Do tego rzecz jasna mnóstwo kolorków. Nie dość, że przyjemniej się patrzy, to jeszcze na pierwszy rzut oka wiem, czego dotyczy dane zadanie. Ale o kodzie kolorystyczm innym razem ;)

Dla zainteresowanych zostawiam linki do pobrania plików z wydrukami w formacie pdf: