Wrześniowe DIY

Kilka drobnych projektów w jednym poście i filmie ma w moim odczuciu większy sens niż rozbijanie tej treści na ileś wpisów. Mam wrażenie, że wreszcie znalazłam jakieś sensowne rozwiązanie ;)




Zaczęłam od przerobienia wazonu. Nie przepadam za kolorem brązowym, natomiast bardzo podobał mi się kształt wazonu który dostałam. Postanowiłam nadać mu nieco vintage'owy charakter. Kawałek koronki, farba w sprayu, a efekt można oglądać poniżej.






Najbardziej adekwatnym do sezonu projektem jest obłożenie okładki zeszytu papierem. W tym wypadku świetnie sprawdza się papier prezentowy. Dorzuciłam parę naklejek i wykończyłam zeszyt od środka białym papierem.




Jest też ultra szybka propozycja organizacyjna. Denerwowało mnie długie szukanie torebek z ziołami i panujący w pudełku z nimi bałagan. Dzięki opakowaniu drewnianych klamerek (Auchan, 1,99 zł) i czarnemu pisakowi zdołałam opanować ten chaos.






A na koniec film z instrukcjami wykonania (chociaż tutaj i tak za wiele do nagrywania nie było) oraz jedno bonusowe DIY: